6/22/2013

juhannus 2013

Eipä löydy yhtäkään kuvaa juhannuksesta, jonka vietin tänä vuonna kavereiden kanssa keskustassa. Olin vähän sitä mieltä etten jaksa lähtee minnekkään koska on tullu nukuttua tosi huonosti viime aikoina, eikä oikeestaan ollu ketään kenenkans oisin lähteny ku monet peru. Lopulta kuitenki meit oli tarpeeks iso porukka ja kunhan ravattiin karis > satama väliä koko ilta/yö. Ihme sinänsä ite olin selvinpäin ja oon ollukki tässä monet kerrat vaan kattomassa ku muut juo, ei siinä mitää.

























Tähän mennessä kesän aikana oon kiertäny juhlia ja niitä tuun myös kiertämäänki pitkin kesää. Oon ollu melko vähän kavereitten kanssa, tykkään istuu enemmän kotona kattomassa leffoja.. Hah ehkä mä otan itteeni vielä niskasta kiinni. Huomenna ois pikkuserkun rippijuhlat ja pääsen vihdoin moikkaamaan sukulaisia joita ei oo pitkään aikaan nähny. Välillä ei ees tunnu yhtään kesältä, mut ehkä tää tästä vielä!


2 kommenttia:

  1. Anonyymi12:28 ip.

    must tuntuu, et sä oot muuttunu hirmu paljon! siis positiivisesti tarkotan. sust on tullu paljo kypsempi, järkevämpi ja lisäks oot huippukaunis, en sillä ettet ois ennen ollu. tykkään tosi paljo täst sun blogista, harmi ku kirjottelet kumminki aika harvoin... yritä nauttia kesästä, satu oot ihana :)

    VastaaPoista
  2. kiitos tosi paljon :-) ei oo oikee mitää mitä tänne kirjotella eikä oikee kuviakaa :/ mut koitan ruveta kirjottelee enemmän!

    VastaaPoista